reklama

V Dúhe.

Myslím že už bolo dosť debaty okolo nového nového albumu RADIOHEAD „In Rainbows“ ktorý kapela ponúkla na stiahnutie za ľubovoľnú cenu. Zdá sa že to nebolo úplne nerozumné, ale mňa omnoho viac zaujala „súťaž“(ak to tak môžeme nazvať) okolo obalu na tento digitálny album.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vlastne ani neviemkto s tým prišiel, nejako sa mi to nepodarilo zistit, či sama skupina, alekaždopádne mi to prišlo ako veľmi zaujímavé a spomenul som si na podobnýpočin len tak mimochodom pri albume „Issues“ od známej metalovo/crossoverovejkapely KOrn.

Odhliadnuc odfaktu že ten album je naozaj dobrý, aj keď ho ešte nemám tak napočúvaný akonapríklad „An End has A Start“ od inej britskej kapely - Editors, ktorú somv tomto týždni počúval asi trikrát a určite budem ešte viac...;stretával som sa s In Rainbowsna rôznych hudobných blogoch a zdá sa mi že občas mal všade iný obal. Toma priviedlo k tomu pozrieť sa ako vlastne ten originál vyzerá. No aj keďsom to stále celkom presne nezistil, práve pri tom hľadaní som objavil tiefóra, ktoré sa tými obalmi zaoberajú a keďže som dosť veľký fanatik dopekných obalov, a musím povedať, že veľa krát sa pri neznámej hudbe privýbere rozhodujem podľa toho..., hneď ma to zaujalo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No veď posúďtesami, ponúkam na ukážku aspoň pár, ktoré sa mi fakticky dosť páčilia podľa mňa sa aj dobre hodia k hudbe. Urobil som aj to, že som si kukaždej skladbe v iTunes vložil iný vhodný album artwork a zážitokz počúvania je teraz takmer dokonalý...

No nie je to vtipné?

síce jednoduché ale podarené...

Teraz naozaj kvalitné práce:

No ešte nejaké srandy ktoré poukazujú na nejaké iné kapely či "vzory" :

Ešte upozorňujem že niektoré obrázky sú kvôli článku zmenšené, takže stačí na ne kliknúť pravým tlačítkom myši a dať VIEW PICTURE alebo dať uložiť a mal by sa uložiť v pôvodnej veľkosti.

Pre viac zábavy navštívte tieto linky:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

http://www.hicksdesign.co.uk/journal/cover-art-for-in-rainbows

http://www.flickr.com/groups/inrainbowsart/pool/

http://design.defymusicgroup.com/ir/ir.html

http://blog.pixelgun.com/2007/10/13/radiohead-in-rainbows/

a nezabudnite na oficiálnu stránku Radiohead:

http://www.radiohead.com/deadairspace/

Stanislav Eliáš

Stanislav Eliáš

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudoval som učiteľstvo výtvarnej a náboženstva, no v súčasnosti sa venujem viac-menej len tvorbe,zväčša počítačovej grafike, ale občas si aj niečo "zamachlím", najradšej abstraktné. Profil používateľa Stanislav Eugenius Zoznam autorových rubrík:  FilmHudbaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu