reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Eliáš

Stanislav Eliáš

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudoval som učiteľstvo výtvarnej a náboženstva, no v súčasnosti sa venujem viac-menej len tvorbe,zväčša počítačovej grafike, ale občas si aj niečo "zamachlím", najradšej abstraktné. Profil používateľa Stanislav Eugenius Zoznam autorových rubrík:  FilmHudbaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Poohliadnutie späť.

Stanislav Eliáš

Poohliadnutie späť.

Ani neviem preco, ale mam pocit ze najlepsia akcia v dnes uz byvalom Kulturparku.

  • 19. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 263x
  • 2
Povrch je len pozlátko.

Stanislav Eliáš

Povrch je len pozlátko.

Toto je niečo ako poéma. Možno inšpirácia Prekrásnym novým svetom, odvtedy som asi nič lepšie nečítal... jedine snáď Stepného Vlka ale toho som ešte nedočítal. Čítaj...

  • 29. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 480x
  • 1
Aký je váš desktop?

Stanislav Eliáš

Aký je váš desktop?

Aký desktop máte, taký ste človek… mohol by znieť podnadpis. Zamýšľali ste sa už niekedy nad niečím takým? Hovorí sa: povedz mi čo čítaš a ja ti poviem kto si, ale prečo by sa to isté nemohlo povedať aj o desktope, alebo aj o hudbe (aj to ma už napadlo). V dnešnej počítačovej dobe je to myslím kľudne možné.

  • 28. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 519x
  • 24
Rada rozhodla...

Stanislav Eliáš

Rada rozhodla...

Táto reklama je neetická! Jasné, mohol by som naďalej zostať nekritický a písať len o hudbe a veciach čo nikoho nežerú, ale dá sa to?

  • 14. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 847x
  • 9
Moja POHODA...

Stanislav Eliáš

Moja POHODA...

Napadlo ma, že napriek tomu že tu často nepíšem (keď vôbec), teraz keď mám internet doma, mohol by som tu občas niečo hodiť. Takže pre všetkých ktorí sa rozhodujú ísť či neísť na festival POHODA tu mám moje vlastné typy, keďže tam toho bude viac, a kdekto sa nevie čo je čo. Inak stránka Pohody je dosť informatívna si myslím a navyše obsahuje aj vlastné RÁDIO!

  • 15. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 384x
  • 2
reklama
Kto sú superhviezdy?

Stanislav Eliáš

Kto sú superhviezdy?

Tak už je to tu zas. Mánia zvaná SUPERSTAR odštartovala znova. A nedá mi, aby som sa k tomu nevyjadril, zvlášť ak sa ma to takmer až dotýka. Jednoducho som objavil známe tváre a bol som prekvapený aj šokovaný. Show si nás pomaly dostáva a nebude trvať dlho, znova prepukne masívne posielanie smsiek, často aj od rodičov a známych, v počte podľa výšky koho konta. (Moj prvy clanok je uz sice neaktualny, lebo som narychlo nevedel splasit fotku, ale co uz. Citajte ak xcete).

  • 2. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 887x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu